یزدفردا "نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در دیدار با قهرمانان و مدا ل آوران شمشیربازی استان بر اخلاق مداري ورزشكاران در ميادين ملي و بين المللي تاكيد كرد.

یزدفردا "نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در دیدار با قهرمانان و مدا ل آوران شمشیربازی استان بر اخلاق مداري ورزشكاران در ميادين ملي و بين المللي تاكيد كرد.
آيت الله محمد رضا ناصري در نشست با قهرمانان و مدال آوران شمشيربازي استان كه  عباس دهقان مديركل ورزش و جوانان و جليل مازار اتابكي رئيس هيئت شمشيربازي استان يزد هم حضور داشتند  بر اخلاق مداري ورزشكاران تاكيد كرد

آیت الله ناصری در ادامه افزود: ورزشكاران بايد با اخلاق اسلامي خود انقلاب اسلامي ايران و دين مبين اسلام را به دنيا معرفي كنند.

وي اخلاق اسلامي ، جوانمردي ، ايثار و پهلواني را از مهم ترين وظايف  ورزشكاران در ميدان هاي رقابت در سطح ملي و بين المللي برشمرد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ورزش را عاملي براي جلوگيري از فساد و انحراف جوانان دانست و تصريح كرد : دشمنان با برنامه ريزي هاي دقيق جوانان را هدف اصلي خود در جنگ نرم قرار دادند و بايد با بصيرت ، بينش و آگاهي اين توطئه ها را خنثي كرد.

آيت الله ناصري در پايان از زحمات شمشيربازان استان در ميادين بين المللي و كسب مدال هاي رنگارنگ تقدير و تشكر كرد و گفت : با برنامه ريزي و تلاش مي توانيم در تمامي رشته هاي ورزشي در كشور سرآمد باشيم.

عباس دهقان مديركل ورزش و جوانان استان هم در اين نشست هيئت شمشيربازي استان را از هيئت هاي برتر در استان و كشور عنوان كرد و گفت : شمشيربازي يكي از رشته هاي فعال ، توانمند و قهرمان پرور است كه موفقيت هاي زيادي را در سطح ملي و بين المللي كسب كرده است.

وي افزود : شمشيربازان يزدي در دو بخش بانوان و آقايان با عضويت در تيم هاي ملي موفق به افتخار آفريني براي كشورمان كه اين موفقيت ها حاصل تلاش دلسوزان اين رشته ورزشي است.

جليل مازار اتابكي رئيس هيئت شمشيربازي استان هم در اين نشست گزارش عملكردي از فعاليت هاي اين هيئت در سال 90 و سه ماه سال 91 ارائه كرد. در پايان اين مراسم از قهرمانان و نام آوران رشته شمشيربازي استان با اهدا لوح سپاس تقدير و تشكر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا